לאחרונה הוזמנתי לאירוע במתחם של דפנה לוינסון בדרום העיר. מעבר לקבלת
הפנים החמה שהצוות במקום העניק. נחשפתי לקונספט די מקורי של המותג ללקוחותיה.
רוב הרשתות המקומיות מנסים לפתות אותך בהרשמה לחבר מועדון שחוץ מבלבולי מוח באסמסים, דיוורים שיווקיים להחריד והטבות זניחות לא ממש נותנות לך להרגיש שאת כחברת מועדון בעלת יחס מיוחד, אלא עוד רשימת מייל.
רוב הרשתות המקומיות מנסים לפתות אותך בהרשמה לחבר מועדון שחוץ מבלבולי מוח באסמסים, דיוורים שיווקיים להחריד והטבות זניחות לא ממש נותנות לך להרגיש שאת כחברת מועדון בעלת יחס מיוחד, אלא עוד רשימת מייל.
אולי בגלל שמדובר במותג שהוא קצת יותר מהודק או קצר יותר אלגנטי, אצל דפנה מעניקיםלחברות המועדון מתחם אקסלוסיבי משלהן. ממש "חדר משלך". שבו יש לך מקום אינטימי ואישי להגיע ולמדוד בניחותה, לצד בר מפנק עם קוקטיילים וקפה ולצד יועצות סטיילינג שיגידו לך את האמת לגבי מה מתאים לגוף שלך בין אם את קייט מוס או אדל.
צילום גורן ליובונציץ' |
ההרגשה שהמקום מעניק, כמו הקוקלציה, היא כמעט אירופאית, קלאסית ומאופקת. לבגדים יש
ניחוח אירופאי, אך עם התאמה ישראלית לוקלית. כולנו מפנטזות על סטייל מחויט, מעונג
וסופיסטיקייטד של הבירות האירופאיות. אבל לטס פייס איט, בין הכביסות, הריצות ברחבי
העיר, והרגליים שמתעקמות על עקבים במדרכות הקלוקלות של תל אביב, רובנו ויתרנו על הלבוש
המחויט האלגנטי ליומיום ומחפשות משהו יותר נוח ומותאם. איכשהו, יש בקולקציה הזו
ניסיון לעשות את זה. להישאר אלגנטית עם קורטוב של נוחות.
לא תמצאו שם הדפסים משוגעים, גזרות שובבות. אלא לבוש קלאסי, נשי עם צבעים נוחים שמתאימים לכל אחת בארון.
לא תמצאו שם הדפסים משוגעים, גזרות שובבות. אלא לבוש קלאסי, נשי עם צבעים נוחים שמתאימים לכל אחת בארון.
חדשנות נוספת אליה התחברתי כאשת תוכן היא המגזין האינטרנטי שהקימו
במותג. ההבנה שקצנו כבר בדיוורים השיווקיים, ודווקא צריך לתת מקום לתוכן מגוון,
בעל ערך מוסף שמעשיר את הקוראות וגם את התפיסה של המותג, מעוררת הערכה בעיני.
מתוך אחד הפוסטים במגזין |
אז בין כוס הקאווה, למדידות, במתחם של דפנה לוינסון אפשר קצת לקחת פסק
זמן.
ויש גם הטבה:
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה