יום שבת, 1 בינואר 2011

קוראת בקפה – פוניה מתמכרת לקפה טוב

לא כולם מעריכים קפה טוב, בטח לא בישראל שקפה נמס עלית הוא המותג המככב במטבחים (אני בושה ונכלמת להודות שגם אצלי). אבל מי ששתה פעם אחת קפה טוב יודע להעריך אותו. ואין כמו התחושה הטובה והמעוררת שלו.

בפוסט הקודם סיפרתי על ביקור באמסטרדם. בביקור המפורסם נזדמנו לחנות הקונספט (יותר נכון קומת הקונספט) של Nespresso באמסטרדם. כאן גילינו עד כמה ג'ורג' קלוני בפרסומת יכול להשפיע עליך בתת הכרה. חנות קונספט מדהימה של מכונות קפה. בין הקונים הרבים מסתובבת לה מלצרית עם טעמים שונים של קפה מהביל. גם אם לא תכננת על קניית מכונה, הארומה באוויר ואנשי המכירות שלבושים חליפות בסטייל, איכשהו יגרמו לך להתחיל להתעניין.



וזה אולי המקום לדבר על פרסום: נדמה שהפרסומת המוכרת של ג'ורג' קלוני עושה את שלה, והופכת את כל החוויה של נספרסו לsophisticated, נחשקת, ומעידה על איכות חיים בלתי מתפשרת שממצבת את חויות שתיית הקפה כאירוע לכל דבר, כהתמכרות לחיים הטובים. מי לא רוצה להזדהות עם ערכים כאלו?

הנה לכם הפרסומת (רק תחליטו על מי אתם מריירים: הקפה או ג'ורג' קלוני).
                      
אז ככה, החנות בפרסומת באמת נראית כך, וזה בהחלט ראוי לציון. החנויות מעוצבות נקי, בסטייל. המוכרים לבושים מחויט (שאלתי אחד מהם איפה ג'ורג' והוא הצביע על עצמו וחייך). וממש גורמים לך להרגיש שנכנסת לאזור ה-divine.

תוצאות הרכישה:

ווידוי – בקניית המכונה הפכנו לקורבנות פרסום ולצרכנים בורגנים מסריחים שקונים את מה שהם רואים בפרסומות, מסנוורים מהפאר ומאיזה כוס קפה קטנה שפינקו אותנו בחינם. אבל בכל זאת, קוסעמק יש קפה טוב בבית (מי בא לקפה?).

מכונה מדגם Citiz Milk – מכונת קפה ביתית עם מקציף חלב נפרד (מקציפי חלב שהם built-in במכונה נחשבים ככושלים) המקציף נפרד אך יושב על המכונה (חיסרון – קטנצ'יק אי אפשר להקציף לגדוד).


נסיעת מבחן:

תפעול קל ופשוט, קל לניקוי, דקורטיבי מאוד (משתלב עם הקיר לבנים במטבח), הקצף אלוהי והקפה מדהים.

תיווכחו ביצירה הביתית שלנו: קפוצ'ינו עמוס קצף אוורירי בדיוק במרקם הנכון.




מה הקאץ'?

ממה שהספקנו לחוות עם המכונה הבעיה היחידה – לא מספיק חם!. אנחנו אוהבים את הקפה שלנו ר-ו-ת-ח (כן, אנחנו המעצבנים האלה שמחזירים את הלאטה בבתי קפה למלצרים בתואנה שזה לא מספיק חם). אם אתה מצליח לשתות את הקפה בשלוק הראשון – זה לא מספיק חם!.

מסקנות:

ג'ורג' קלוני שווה.



5 תגובות:

  1. טווווב, אין על קפה טוב
    ואין על קלוני :)

    השבמחק
  2. לייק לייק לייק!
    www.facebook.com/NespressoIL

    השבמחק
  3. אני הבעלים של אותה מכונה בדיוק. אני חייב לציין שאני גם מבסוט מאוד עליה. הקצף לפעמים סמיך מידי ועל כן לפעמים אני פשוט משתמש במחמם קפה במקום במקציף.
    בכל מקרה מדובר על מכונה מעולה.
    ממליץ עליה בחום !

    השבמחק
  4. כן בסך הכול המכונה מדהימה!
    אגב יש שני סוגים של מקציפים - אחד לחימום חלב ואחד שיוצר קצת סמיך יותר. זה 2 חלקים שמרכיבים בתוך המקציף.

    השבמחק
  5. קפה מעולה. אין מה לעשות, אם אי אפשר לסמוך על אחד מהשחקנים הטובים ביותר בעולם הסרטים, בנוסף לגבר הנחשק בתבל, אז למי אפשר?

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...